Bona acollida de l'edició del Fira't 2023

30/05/2023

Bona acollida de l'edició del Fira't 2023

Aquest dissabte, l'Ajuntament de Rodonyà ha celebrat una nova edició del Fira't, amb un total de 28 parades de productes artesans i de proximitat i una notable afluència de públic.

Durant el matí, fira es va complementar amb la xerrada "Patrimoni, territori i societat" a càrrec del Centre d’estudis del Gaià, les balladetes del gegant del Calçot de Valls, de la Unió Anelles de la Flama, acompanyat de flabiol i tamborí i el vermut popular, gentilesa de Ca la Lluïsa de Vila-rodona i l’Ajuntament de Rodonyà.

Després de la graellada de dinar, a la que van assistir tant públic com paradistes, a la tarda es va oferir una conferència d'aromateràpia amb olis essencials, a càrrec de Marta Jané i Montse Tomàs. Els actes paral·lels a la Fira van tancar amb el concert de Fenya Rai! A la mitja part de l'actuació es va sortejar una cistella de productes de les parades participants. En aquesta edició, el municipi convidat va ser Vila-rodona.

El Fira't 2023 compta amb el suport de la Diputació de Tarragona, a través de la línia de subvencions de l'e-catàleg.