La recuperació de les Caramelles a Rodonyà

25/11/2022

La recuperació de les Caramelles a Rodonyà

Aquest any Rodonyà ha recuperat la tradició de les caramelles, després de quaranta anys sense dur-se a terme. Malgrat que s'hi havia estat treballant, amb la pandèmia tampoc es va poder reprendre aquesta tradició. Enguany, finalment s'han pogut tornar a cantar, per Pasqua, les tradicionals caramelles, recorrent els carrers del municipi de Rodonyà.

Amb els diners que es van poder recaptar amb la cantada de la passada Pasqua, el diumenge 13 de novembre un total de 46 cantaires i familiars que van voler participar-hi van realitzar una excursió al Bages. En concret, van visitar el monestir benedictí de Sant Benet de Bages i la casa del pintor modernista Ramon Casas. Per acabar, van anar a dinar al municipi de Rajadell.