L'Ajuntament de Rodonyà, segon premi Administració Oberta per la seva transformació digital

05/05/2021

L'Ajuntament de Rodonyà ha rebut aquest dimecres, 5 de maig, el segon premi de la 6a edició dels Reconeixements Administració Oberta, en la categoria d'ajuntaments de menys de 500 habitants.

L'acte de lliurament s'ha fet en streaming, presidit pel conseller Polítiques Digitals i Administració Pública, Jordi Puigneró, i hi ha participat, en representació del Consistori, l'alcalde de Rodonyà Enric Ferré.

Els Reconeixements Administració Oberta van adreçats als ajuntaments i consells comarcals que han destacat en la transformació digital de la seva relació amb la ciutadania i en la seva gestió interna. Els guardons es donen en base a l’Índex de Maduresa Digital que realitza el Consorci AOC i que es determina a partir de l’anàlisi d’uns indicadors objectius, les dades d'ús dels serveis AOC i de l’anàlisi dels webs dels ens locals.

L'Índex de Maduresa Digital és una iniciativa única, tant a nivell estatal com europeu, que ens permet avaluar amb rigor el grau de maduresa de la transformació digital d'un ens públic.