L’Ajuntament de Rodonyà treu a concurs la construcció dels vestidors municipals

26/10/2018

L’Ajuntament de Rodonyà treu a concurs la construcció dels vestidors municipals

El Ple aprova, per 263.395,04 euros, la licitació de les obres, que es preveu que tinguin una durada de sis mesos

El Ple de l’Ajuntament de Rodonyà ha aprovat per unanimitat l’expedient de contractació de les obres de construcció dels vestidors municipals per un import de 263.395,04 euros. Segons l’alcalde del municipi, Enric Ferré, es preveu que els treballs comencin a finals d’any o a principis del 2019 i tinguin una durada de sis mesos. El nou equipament se situarà a la zona de les pistes esportives, a prop de l’escola, entre el carrer Prat de la Riba i el carrer Francesc Macià.

“Els vestidors seran la primera actuació d’un projecte més ampli que es completarà amb la construcció d’una piscina”, ha explicat l’alcalde. En aquest sentit, l’equipament, de 206 metres quadrats de superfície construïda, contempla dos vestidors col·lectius amb serveis i dutxes per als usuaris de la piscina i un espai per al socorrista amb funcions d’infermeria, així com una cambra d’instal·lacions i una cambra de depuració on es preveu la instal·lació dels equips de tractament de l’aigua de la futura piscina municipal.

El projecte també preveu que les instal·lacions disposin d’un espai de bar, amb una petita barra, i un espai tancat de magatzem per al bar, així com d’uns serveis independents per al públic calçat. A la zona de bar s’hi habilitarà un espai exterior amb funcions de terrassa, amb vistes a la futura zona de piscines.

Ferré ha assenyalat que, encara que la construcció de la piscina començarà un cop estiguin acabats els vestidors, aquests ja es podran posar en servei un cop finalitzi l’obra. “Serà un equipament que també podran utilitzar els usuaris de les pistes, així com l’Escola les Comes per a les activitats esportives que organitzi”, ha destacat.

El Servei d’Arquitectura de la Diputació de Tarragona ha redactat el projecte dels vestidors i actualment està ultimant la confecció del projecte constructiu de la piscina. “Disposar d’una piscina ha estat una de les principals demandes que ha rebut l’Ajuntament en aquests últims anys, i ara es comença a fer realitat”, explica l’alcalde, que ha remarcat que amb aquest projecte es dóna una alternativa d’oci per al jovent del poble amb un equipament del què també podran gaudir tots els veïns.