Prevenció Coronavirus

12/03/2020

Prevenció Coronavirus

BAN

L'Ajuntament de Rodonyà ha decidit adoptar actuacions preventives de control del Covid-19, d'acord amb les mesures adoptades per la Generalitat de Catalunya des de la declaració de la fase d'alerta del PROCICAT i atenent l'evolució de les mesures adoptades a les administracions públiques.

Per aquest motiu se suspenen, amb caràcter general,els serveis considerats no essencials en els equipaments municipals fins a noves indicacions, i en concret:

• El servei de Biblioteca municipal
  • El servei del Centre de Dia
  • El lloguer o ús de la Sala del Cafè, tant per a la realització d'actes públics com privats

El servei d'atenció ciutadana a l'Ajuntament romandrà obert.

Seguint les indicacions de la Generalitat, es recomana al conjunt de la població que, en la mesura del que sigui possible, es disminueixi l'activitat social i la mobilitat al nivell que sigui estrictament imprescindible. També es recomana que se segueixin els canals informatius oficials per estar al cas de noves instruccions d'interès per al conjunt de la ciutadania.