Rodonyà adquireix una nova màquina escombradora

10/09/2020

Rodonyà adquireix una nova màquina escombradora

Després d’un llarg i complex procés administratiu per poder disposar d’una màquina per a la neteja dels carrers que substituís l’espatllada, aquest dijous, 10 de setembre, ens ha arribat la nova escombradora. El vehicle, amb un volum adaptat a les necessitats dels carrers, places i espais del municipi, ha suposat una inversió de 69.290,65 €. Des de l’Ajuntament, hem sol·licitat una subvenció del Pla d’Acció Municipal (PAM) de 2020 per un total de 63.000,00 € per cobrir aquesta despesa.

Durant els mesos que la màquina escombradora ha estat espatllada, en els que, per tant, no disposàvem de cap vehicle per a fer la neteja de carrers, hem contractat serveis del Consell Comarcal i d’empreses externes, com la Fundació Ginesta, per garantir la salubritat del municipi. Tot i amb això, som conscients que en aquest temps no sempre s’ha pogut mantenir l’estat dels carrers en els nivells de costum i per això us demanem disculpes i us agraïm la paciència. Amb l’adquisició de la nova màquina podrem tornar a fer la neteja dels carrers en la periodicitat habitual, però amb un vehicle més modern i adient per les nostres necessitats.

Aprofitem per recordar que, amb el suport de la Diputació de Tarragona, continuem fent les desinfeccions setmanals dels espais públics i dels accessos dels establiments del municipi, com a mesura preventiva de la propagació de la Covid-19.