Rodonyà canvia la senyalització dels camins

09/09/2022

Rodonyà canvia la senyalització dels camins

Rodonyà canvia la senyalització dels camins i incorpora noves rutes

L'Ajuntament de Rodonyà ha canviat la senyalització dels camins del terme municipal per adaptar-la a la normativa vigent i ha incorporat noves rutes i itineraris. Els treballs han consistit en la substitució dels 11 suports existents i la col·locació de 9 suports addicionals amb les corresponents banderoles de color groc. En total s'han instal·lat 45 banderoles a les posts de fusta.

El criteri seguit a la senyalització és que la primera indicació inclou el nom del camí i la destinació i la primera senyal també estableix el nombre de quilòmetres que hi ha fins a la destinació. També s'ha renovat íntegrament l'itinerari de salut, amb uns indicadors diferenciats de la resta de rutes.

El projecte i els treballs de senyalització han anat a càrrec d'Enric Fonts, tècnic de senders de la comarca. Amb aquesta actuació, d'altra banda, també s'ha procedit a la digitalització dels camins i la georeferenciació dels senyals. L'Ajuntament hi ha destinat un pressupost de 6.196,41 €.